Hendriks Coffee
Direct koffie bestellen

Veelgestelde vragen(FAQ)

Algemeen

  • Leveren jullie aan bedrijven en particulieren?
    Ja wij leveren zowel aan bedrijven als ook aan particulieren.
  • Zijn jullie prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
    Op de productpagina en in de winkelmand wordt aangegeven of de prijs per product inclusief of exclusief BTW is.
  • Hoe kan ik zien hoeveel BTW per product er wordt berekend?
    Wanneer je een product in je winkelwagen hebt geplaatst kun je de inhoud van de winkelwagen bekijken. Hier zie je direct per product de prijzen inclusief en exclusief BTW. Tevens onder het subtotaal is het mogelijk om een uitgebreide BTW specificatie te weergeven.

Verzending

  • Hoe zie ik mijn verzendkosten?
    In het winkelwagentje kun je je verzendkosten direct zien. De verzendkosten zullen boven de €60,- (incl. 21% BTW) vervallen.
  • Hoe kan ik mijn verzending volgen?
    Zodra wij jouw bestelling versturen ontvang je van ons een e-mail met daarin een track & trace code. Zo kan jij je pakketje volgen en eventueel het aflevermoment en -locatie wijzigen via de pakketdienst.
  • Mijn verpakking van mijn pakket is beschadigd. Wat moet ik doen?
    Wanneer de verpakking beschadigd is, dan kun je het pakket weigeren want tijdens zending is het pakket beschadigd geraakt. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice.
  • In mijn pakket bevinden zich beschadigde producten. Wat moet ik doen?
    Wanneer je beschadigde producten in de verpakking vind, neem dan contact met ons op binnen 72 uur na ontvangst van uw pakket.

Bestelling

  • Ik heb mijn bestelling geplaatst en afgerekend, maar ik heb geen e-mailbevestiging gekregen.
    Log in op Mijn Account en kijk vervolgens bij je bestellingen. Wanneer je bestelling er niet bij staat, neem dan contact met ons op.
  • Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
    Log in op Mijn Account en kijk vervolgens bij je bestellingen of op je Dashboard. Hierbij kun je direct de status van jouw bestelling bekijken.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, je kunt je bestelling annuleren, gelieve dit zo snel mogelijk te doen via 0316-294771. Wanneer wij je bestelling nog niet verstuurd hebben, dan zullen wij de betaalde bedrag retourneren. Als wij de bestelling al aan onze vervoerde over hebben gedragen kunt u na ontvangst van uw bestelling gebruik maken van het herroepingsrecht. Lees hier meer over bij teruggaven van goederen. Let er op dat retourkosten voor uw eigen rekening zijn.

Betaling

  • Welke betalingsmethodes accepteren jullie?
    Bij ons kan er betaald worden via iDeal, PayPal, Overboeking, Pinnen bij afhalen, Contant bij afhalen, Mastercard, Visa en Maestro betalen.
  • Zijn er bepaalde betalingstoeslagen voor diverse betaalmethoden?
    Nee
  • Kan ik bij jullie pinnen?
    Ja, het is mogelijk om bij ons te pinnen.
  • Is het mogelijk om op factuur te betalen?
    Dit is alleen mogelijk voor zakelijke klanten. Wanneer je zakelijke klant wil worden kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer alle gegevens akkoord zijn is het mogelijk om op factuur te betalen.

Showroom / Winkel

  • Zijn alle producten ook in jullie showroom / winkel te koop?
    Ja, alle producten die je op onze webshop kunt vinden, zijn ook te koop in onze winkel.
  • Zijn alle koffiemachines te zien en te demonstreren in jullie showroom?
    Wij hebben veel koffiemachines ter demonstratie in onze showroom staan, maar vanwege het grote assortiment kunnen wij niet alle types demonstreren.

Afhalen van bestelling

  • Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
    Ja, het is mogelijk om de bestelling bij ons in de showroom af te halen. Hiervoor heb je je afhaalbevestiging voor nodig.