Hendriks Coffee
Direct koffie bestellen

Retourneren van uw online aankopen

Wanneer u niet tevreden bent met uw online aankoop, dan kunt u gebruik maken van het zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze tijd kunt u zonder opgaaf van reden het product retourneren. U mag het product uit de verpakking halen, maar NIET gebruiken. Het is tevens de bedoeling dat u de verpakking zo heel mogelijk laat, omdat u bij het retourneren het product ook weer netjes moet inpakken.

Welke producten kan ik retour sturen?

Voor de volgende producten, artikelen of diensten geldt geen teruggave of schadeloosstelling:

  1. Producten verkregen als onderdeel van een pakket met andere apparatuur of producten.
  2. Onderdelen in het algemeen en onderdelen waarvan niet is vast te stellen of deze gemonteerd zijn geweest.
  3. Verzendkosten en/of orderkosten wanneer onomstotelijk vaststaat dat de artikelen verkeerd zijn besteld.
  4. Producten die gratis zijn verkregen.
  5. U kunt producten retour sturen die u NIET heeft gebruikt. Hieronder hebben wij diverse voorbeelden staan:
    Koffie & Thee, onderhoudsproducten, toebehoren: Ongeopende verpakkingen kunnen geretourneerd worden.
    Koffiemachines & accessoires: U mag de verpakking wel openen en de koffiemachine bekijken, maar u mag deze NIET in gebruik nemen. Wanneer u de koffiemachine in gebruik heeft genomen, dan kunt u deze niet retourneren.

Hoe werkt de procedure?

  1. U belt met onze klantenservice via 0316-294771 en geeft aan dat u uw online aankoop retour wilt sturen.
  2. U ontvangt van ons een RMA-formulier die u controleert en retour stuurt met de producten.
  3. U dient binnen 14 dagen na ontvangst van het RMA-formulier de producten in hun originele ongemarkeerde/onbeschadigde verpakking (inclusief mogelijke handleidingen, documentatie en registratie die met het product verzonden waren) retour te sturen. De directe kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
  4. Zodra wij uw retour verzending ontvangen hebben, controleren wij deze op volledigheid en beschadigingen. Wij sturen u een bericht als wij uw zending in goede orde hebben ontvangen.
  5. Wanneer uw retourzending in goede orde is ontvangen zullen wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terugbetalen. Het terugbetalen doen wij via de door u gebruikte betaalwijze tenzij u uitdrukkelijk anders heeft ingestemd.