Hendriks Coffee
Direct koffie bestellen

Machine geeft aan ‘Lade Legen’

Wanneer u de bakken van de machine heeft geleegd en schoongemaakt kan nog steeds de melding ‘Lade Legen’ terugkomen.


 

Oorzaak

Erg vaak na het uitvoeren van het ontkalkingsprogramma óf reinigingsprogramma kan het zijn dat u tot vervelens toe de melding ‘Lade Legen’ te zien krijgt. Dit komt doordat tijdens ontkalking en reiniging vaak meer water in de lade terecht komt.

Vervolgens blijven er koffievetten rondom de contactpunten achter op de lade zitten. Deze zijn vaak voor het oog niet goed zichtbaar.

Oplossing

Maak vooral TUSSEN de contactpunten aan de binnenzijde van de lade goed schoon. Dit kan het beste door afwasmiddel en de afwasborstel te gebruiken en goed tussen de contactpunten te schrobben.

Droog vervolgens de bak goed af en gebruik het puntje van een theedoek om tussen de twee contacten aan de binnenzijde van de lade het daar droog te maken. 9 van de 10 keer is het hiermee opgelost!

Mocht dit niet lukken neem dan contact met ons op of breng de machine even langs in een van onze vestigingen.

Neem contact op met ons


 

Breng uw machine langs bij Hendriks Coffee

  • Vestiging in Zevenaar en Nijmegen
  • Parkeren recht voor de deur
  • Eigen technische dienst
  • Gemiddeld 2 à 3 werkdagen doorlooptijd
  • Geen onderzoekskosten
  • Vooraf prijsopgave + beoordeling staat van machine
  • Inruil oude machine mogelijk

Terug naar overzicht