Hendriks Coffee
Direct koffie bestellen

Melding ‘Bonen vullen’

Wanneer de melding ‘Bonen vullen’ op het display van uw koffiemachine komt te staan terwijl de bonen zijn gevuld, dan komt er niet genoeg koffie in de zetgroep.


 

Oorzaak

  1. Het kan zijn dat u vette bonen gebruikt of heeft gebruikt. Hierdoor vallen de bonen niet goed in de molen.
  2. Na het reinigen met een reinigingstablet kan de reinigingtablet vast komen te zitten voor de uitloop van de koffiemolen.

 

Oplossing

  1. Probeer met een doek de bonencontainer schoon te maken.
  2. Kijk of de schacht vrij is van koffieresten en of de reinigingstablet niet achter is gebleven. Mocht er koffie in de schacht zitten, zuig dit uit met een stofzuiger.

Mocht de melding terug komen dan dient uw machine nagekeken te worden door een van onze monteurs.

Neem contact op met ons


 

Breng uw machine langs bij Hendriks Coffee

  • Vestiging in Zevenaar en Nijmegen
  • Parkeren recht voor de deur
  • Eigen technische dienst
  • Gemiddeld 2 à 3 werkdagen doorlooptijd
  • Geen onderzoekskosten
  • Vooraf prijsopgave + beoordeling staat van machine
  • Inruil oude machine mogelijk

Terug naar overzicht