Hendriks Coffee
Direct koffie bestellen

Voorzorgsmaatregelen Coronavirus

Voorzorgsmaatregelen Coronavirus

Om onze klanten en medewerkers te beschermen voor het COVID-19 virus nemen ook wij diverse voorzorgsmaatregelen om verdere besmetting te voorkomen. Wij proberen met inzet van ons personeel zoveel mogelijk bedrijfsactiviteiten door te zetten zoals u van ons gewend bent. 

 

Onze voorzorgsmaatregelen – UPDATE 12 januari 2021 t/m 9 februari 2021 –

Met ingang van 14 december zijn ook wij genoodzaakt om de opgelegde regels vanuit de rijksoverheid op te volgen. De onderstaande maatregelen zijn per 15 december van toepassing in ieder geval tot en met 9 februari 2021.

 

 

Showroom/Winkel

Showroom Zevenaar

  • UITSLUITEND geopend voor het brengen en halen van koffiemachines voor reparatie en noodzakelijk onderhoud. Meld uw machine vooraf aan via 0316-294771 om de bezoektijd zo kort mogelijk te houden:
    Afhalen van bestellingen besteld via onze webshop is ook toegestaan (pinnen is mogelijk).
  • Maximaal 1 klant tegelijkertijd binnen toegestaan
  • Openingstijden:
    Maandag t/m Vrijdag: 08:00 tot 17:00
    Zaterdag: 09:00 tot 16:00
  • Koffie, Koffiemachines, onderhoudsmiddelen en andere toebehoren kunnen via onze webshop besteld worden. Deze worden vanaf een totaalprijs van  €30,00 gratis bezorgd!
  • Nieuwe Jura koffiemachine nodig? Wij staan u graag telefonisch te woord en geven u graag advies.

Showroom Nijmegen

  • GESLOTEN tot en met 9 februari 2021
  • Koffiemachines voor reparatie en noodzakelijk onderhoud kunnen uitsluitend in Zevenaar gebracht worden.
  • Koffie, Koffiemachines, onderhoudsmiddelen en andere toebehoren kunnen via onze webshop besteld worden. Deze worden vanaf een totaalprijs van  €30,00 gratis bezorgd!
  • Nieuwe Jura koffiemachine nodig? Wij staan u graag telefonisch te woord en geven u graag advies.

Leveringen & Bestellingen

 

  • Bestellingen worden zoals altijd uitgeleverd via onze eigen chauffeur of via de pakketdienst.
  • De levering zal contactloos plaatsvinden. Dit betekent dat wij na uw mondelinge akkoord de pakbon zullen ondertekenen en deze desgewenst digitaal naar u door zullen sturen. Bestellingen leveren wij tot aan de deur.

 

Service op locatie (zakelijke klanten)

  • Alleen noodzakelijke reparaties aan koffiemachines op een vaste wateraansluiting zullen op locatie uitgevoerd worden door onze technische dienst. Periodiek preventief onderhoud aan koffiemachines wordt zoveel mogelijk verzet.
  • Onze technische dienst zal zo hygiënisch mogelijk te werk gaan. Onze monteur heeft zelf zeep, poetspapier en handschoenen bij zich. Na de werkzaamheden zal de monteur de koffiemachine en de directe omgeving hiervan schoon achterlaten.
  • Machines met een watertank (uit de Jura Professional-serie) zullen wij bij u op locatie ophalen. Indien gewenst plaatsen wij tijdelijk een leenmachine.

 

Service Binnendienst

  • Wij doen ons best om de reparatiedoorlooptijd van de machines zo kort mogelijk te houden (maximaal 2 à 3 werkdagen). Maar houd rekening met eventueel langere reparatietijden.
  • Onze monteurs zorgen voor extra hygiëne tijdens het onderhoud en de reparatie van uw koffiemachine. Zo wassen ze hun handen voor en na het aanraken van uw machine en zal er alleen gebruik gemaakt worden van wegwerp poetsdoeken. Voordat u de machine weer in ontvangst neemt zullen wij de machine zorgvuldig reinigen.

 

 

Uw voorzorgsmaatregelen:

  • Houd ten minste 1,5 meter afstand van ons en geef onze monteurs de ruimte als zij bij u op locatie komen.
  • Bij symptomen die in verband gebracht kunnen worden met het Coronavirus vragen wij u thuis te blijven en onze showrooms niet te bezoeken.

 

Deze voorzorgsmaatregelen kunnen misschien vervelend bij u overkomen, maar alleen door het hanteren van deze maatregelen kunnen wij ervoor zorgdragen dat u kunt blijven genieten van uw dagelijkse kop koffie!

Wij hopen dat u begrip voor deze situatie heeft en bij vragen kunt u ons altijd telefonisch via 0316-294771 of per mail info@hendrikscoffee.nl bereiken.

 

Het team van Hendriks Coffee